lauantai 2. helmikuuta 2013

eka postaus

Tervehdys. Aattelin että blogin pitäminen vois olla tänä vuonna se juttu mitä ois kiva tehä treenien ja koulun ohella. 
Aikasemmin mulla oli myös blogi mutta lopetin sen koska musta tuntui ettei se ollutkaan mun juttu. 
Mutta nyt oon tullut ajatuksiin, että bloggaaminen voiskin olla se mistä tykkäisin.
No jaksankohan mä blogata aktiivisesti edes kuukautta, kahta kuukautta tai edes vuotta...se nähdään sitten. Mutta nyt keskitytään tähän, eletään päivä kerrallaan ja katsotaan tilannetta vähän ajan päästä ja mietitään sitten. 

Mä oon siis 13-vuotias tyttö, joka harrastaa cheerleadingiä. Tykkään matkustaa, shoppailla, lasketella ja syödä. Siinä jotain...kerron itsestäni lisää myöhemmin, sillä pian pakkaan treenilaukun ja suuntaan treeneihin!







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti